Home ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ Αιτήσεις μετεγγραφών

Αιτήσεις μετεγγραφών

by admin

Την αρμοδιότητα των μετεγγραφών σύμφωνα με το Π.Δ. 104/1979 έχει ο κάθε

διευθυντής σχολικής μονάδας, ο οποίος προβαίνει σε συνεννόηση με τον άλλο διευθυντή πριν

την έκδοση εγκριτικού υπηρεσιακού σημειώματος μετεγγραφής. Η κατάθεση των αιτήσεων

μετεγγραφών γίνεται αποκλειστικά και μόνο στις σχολικές μονάδες μετά την 1η Σεπτεμβρίου. Σε

περίπτωση κατά την οποία κηδεμόνας αιτείται μετεγγραφής λόγω αλλαγής διεύθυνσης κατοικίας,

αυτή πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας (της νέας κατοικίας)

με βάση το άρθρ. 97 του Ν. 5003/2022 η οποία εκδίδεται από τους κατά τόπους Δήμους και Κέντρα

Εξυπηρέτησης Πολιτών.

You may also like